Singer Confidence 7640 Elektronik Dikiş Makinesi fiyatı yorumları

Singer Confidence 7640 Elektronik Dikiş Makinesi


Ücretsiz Kurulum Ve Eğitim hizmeti vardır.
200 adet dahili dikiş ve dekoratif desen
Tek adımda 8 farklı modelde ilik açma
Kolay desen seçme tuşları
Tam Devir ( Masuranın mekiğe üstten takılması)
Metal çalışma alanı
Dahili İplik Kesici
Programlanabilir iğne aşağı / yukarı
Hız ayarlı Start / Stop düğmesi ile pedalsız çalışma
STAYBRIGHT™ LED Işık
Otomatik İplik Takma
Dişli Düşürme
Dahili Aksesuar Kutusu
Ayarlanabilir dikiş genişliği ve uzunluğu
Geniş Çalışma Alanı
Geri Dikiş
2 adımda ekstra baskı ayağı yükseltme


Kurulum ve eğitim için bilgileri 444 33 97 nolu telefonumuzdan öğrenebilirsiniz. size makine seçimi konusunda da yardımcı olabiliriz.
Özellikleri:
Çok Amaçlı Ayak, Fermuar Ayağı, İlik Ayağı, Düğme Dikme Ayağı, Standart Baskı Ayağı, Gizli Dikiş Ayağı, Saten Dikiş Ayağı, Yorganlama Ayağı
Açık Parmak Ayağı, Kordonlama Ayağı, Uzatma Tablası, İlik Kesici / Temizleme Fırçası
Kılavuzlu Kapitone Ayağı, İğne Paketi
Masuralar
Makara Tutucu
Yardımcı Makara Pimi
Makara Keçesi
Tornavida
Naylon Örtü
Piko Desen Çizelgesi & Çizelge için tutucu

Singerin yeni bir ürünü olup ilk günden tecih edilmeye başlandı. Singer 7640 kullananlar  gayet memnun, singer 7640 kullanım klavuzundan ve youtube videolarından kullanımı hakkında bilgi alabilirsiniz.  singer ücretsiz kurulum hizmeti vardır. singer 7640  için ücretsiz eğitimlere katılabilirsiniz..
Orjinal ve garantili üründür. ücretsiz kargo ile gönderim yapılmaktadır. singer 76040 yorumlarını sitemizden de okuyabilirsiniz.

Yorumlar

  1. Merhaba ben gitti gidiyordan singer 7640 conference aldım 1 hafta oldu ücretsiz eğitim için yardımcı olurmusunuz nerden nasıl alıcam eğitimi. Kocaeli gölcük d.derede oturuyorum

    YanıtlaSil

Yorum Gönder